Toshiba e-Studio 2007 jest najnowszą propozycją firmy Toshiba dla małych firm, punktów usługowych oraz warsztatów. Przejrzysty podświetlany panel sterowania oraz intuicyjne menu sprawia, że urządzenie jest bardzo proste w obsłudze. W e-Studio zastosowano recykling toneru przez to zostaje on wykorzystany do samego końca i nie ma pojemnika na zużyty toner, mimo to gwarantuje szczegółowe i ostre odwzorowanie linii oraz czcionek. Prędkoœć kopiowania i drukowania to 20 str./min, a pierwsza kopia jest gotowa po 7 s. e-Studio 2007 obsługuje papier w rozmiarach od A5R do A3 i w gramaturze 52 - 163g/m2.




Firma KSEMAR pragnie przedstawić Państwu ofertę na pełną obsługę serwisową kopiarek różnych typów i marek, np.TOSHIBA, KONICA - MINOLTA, RICOH, CANON, XEROX, SHARP, DEVELOP, GESTETNER, NASHUATEC, LANIER, KYOCERA - MITA, OLIVETTI, PANASONIC. Naszym klientom proponujemy szeroki asortyment produktów z zakresu obsługi serwisowej urządzeń biurowych.

Umowa serwisowa opiera się na prostych założeniach: przede wszystkim jedna firma odpowiedzialna jest za poprawne działanie całego sprzętu. Okresowa kontrola - (konserwacja wykonywana w zależności od rodzaju, wydajności oraz zużycia kopiarki raz miesięcznie lub kwartalnie) ma kluczowy wpływ na eksploatacje urządzenia.

W czasie tych cyklicznych przeglądów serwisanci są w stanie wychwycić większość nieprawidłowości, wyregulować i ustawić kopiarkę w taki sposób by działała prawidłowo oraz wykonywalna kopie wysokiej jakości. Zadbają o terminowa wymianę materiałów eksploatacyjnych a tam gdzie jest to możliwe przedłuża ich żywotność odpowiednimi regeneracjami. Wszystkie nasze zabiegi zmierzają do tego by Państwa sprzęt pracował bezawaryjnie oraz wykonywał kopie najwyższej jakości. W ramach umowy nasza firma dostarczy bezpłatne urządzenia zastępcze wszędzie tam gdzie awarie nie będą mogły być usunięte na miejscu i od ręki.

W ramach proponowanej umowy serwisowej zapewniamy:
- Przeglądy techniczne kserokopiarek w okresach miesięcznych lub trzy miesięcznych. Stały nadzór pozwala wyeliminować większość usterek, a odpowiednie zabiegi techniczne przedłużają żywotność podzespołów co w rezultacie obniża koszty eksploatacji urządzenia.
- Naprawy i wymianę części eksploatacyjnych.
- Dojazd do klienta
- Szybką likwidację wszelkich usterek (niezależnie od stopnia skomplikowania naprawy)
- Wszelką pomoc techniczną
- Dostawę wszystkich materiałów eksploatacyjnych potrzebnych użytkownikowi
- Brak niespodzianek w postaci nagłego znacznego kosztu naprawy w najmniej spodziewanym momencie.
- Czas reakcji serwisu od momentu zgłoszenia usterki - do 8 godzin roboczych.

Rozliczenie następuje na podstawie odczytu liczników w kserokopiarce raz w miesiącu.
Podsumowując, w przypadku zdecydowania się na taką formę współpracy ponosicie Państwo stały koszt, pozostawiając naszej firmie wszelką obsługę serwisową kserokopiarek.
Istnieje również możliwość podpisania Umowy Serwisowej, która dotyczyłaby faksów i drukarek.
Zachęcamy Państwa do rozważenia zawarcia umowy serwisowej, która jest obecnie najwygodniejszą formą obsługi urządzeń tak dla Klienta jak i serwisu.

Całość opłat eksploatacyjnych księgowana jest jako koszty uzyskania przychodu.